۲۹ مهر ۱۳۹۰، ۱۱:۰۷

حماسه کرمانشاه پاسخ دندان‌شکن ملت ایران به یاوه‌گویی‌های استکبار است

حماسه کرمانشاه پاسخ دندان‌شکن ملت ایران به یاوه‌گویی‌های استکبار است

عزت‌الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما در جمع مردم بابل تاکید کرد حماسه کرمانشاه پاسخ عملی و دندانشکن ملت ایران به یاوه گویی‌های استکبار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان صداو سیما در یادواره سردار شهید یوسف سجودی و هزار و  700 شهید شهرستان بابل که دیروز 28 مهر ماه با حضور هزاران نفر از مردم بابل و مقامات استان مازندران در مصلی این شهر برگزار شد، مردم بابل را که هزار و  700 شهید و 6 هزار جانباز را تقدیم انقلاب کردند در میان جامعه ایثار گری کشور جامعه ای نمونه معرفی کرد.

ضرغامی مقام شهید در پیشگاه خداوند را مقامی والا توصیف کرد که در نتیجه معامله شیرین بین خالق و مخلوق به دست آمده است و یاد و نام شهید را مایه برکت جامعه دانست و گفت: مادامی که قدردان خون شهیدان و ادامه دهنده راه آنان باشیم مسیر انقلاب روشن و تاثیرش در معادلات جهانی روز افزون است.

رئیس رسانه ملی هراس دشمنان ملت ایران از تاثیر انکار ناپذیر انقلاب اسلامی در بیداری منطقه و جهان را عامل موضع‌گیری‌های نامعقول اخیر سردمداران آمریکایی دانست و گفت: اگاهان و آزاد اندیشان جهان به خوبی می دانند که هر جا نامی از تروریست و نشانی از ترور در جهان باشد آمریکا به صورت آشکار یا نهان در انجا حضور دارد.

وی راه اندازی هزاران شبکه ماهواره‌ای و تبلیغ علیه کشورها را از مصادیق اعمال تروریستی در قالب جنگ نرم خواند و افزود: استکبار و در راس آن آمریکا با حمله به عراق و افغانستان و ادامه حضور غیر قانونی در این کشورها متهم اصلی در ناامنی منطقه است.

ضرغامی در ادامه جمهوری اسلامی ایران را کشوری مقتدر در منطقه و جهان خواند و با توصیف صحنه‌هایی از دلدادگی مردم کرمانشاه به رهبر معظم انقلاب گفت: حماسه کرمانشاه پاسخ عملی و دندان شکن ملت ایران به یاوه گویی های استکبار است.

رئیس رسانه ملی همچنین افزود: رابطه زیبا و عمق عشق به ولایت و دلدادگی امت به رهبری به تصویر در نمی‌آید.

وی پس از این مراسم با حضور در جمع صمیمی خانواده‌های شهیدان سجودی و نجاریان به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.

خانواده سجودی دو شهید و خانواده نجاریان 4 شهید  تقدیم انقلاب کردند.

کد خبر 1439069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha